sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Mitä minä olen sinulle velkaa?

ASIAA OMAN TONTIN IHANUUDESTA





Olen nauttinut suuresti siitä, että saan elää itseni näköistä elämää. Intohimo-kirja on pian valmis. Minulle tulee siitä positiivisesti villi olo. Olen rakentanut kuvioni sellaisiksi, että minun on niiden kanssa hyvä olla. Jos minussa on onnellisuus ja elämänilo, se ei varmasti ole keneltäkään pois.

On jännää aika usein huomata, että kaikkien ei ole hyvä olla sen kanssa, millainen ja miten olen. Törmään siihen, että minulta odotetaan
- fyysistä suhdetta
- läheistä ystävyyttä
- Twitter-kiistaa
- mutapainia
- huomiota
- aikaani ja paljon juuri sitä
- alistumista
- toisenlaista pukeutumista
- toisenlaisia kirjoja
- toisenlaista blogia
ja paljon muuta.

Kun en suostu elämään toisten odotuksien mukaisesti, saan osakseni loukkaantumista, nokittelua, vihamielisyyttä ja valtapelejä.

Sellaisiinkaan en halua sotkeutua.

Olen siinä ihan samanlainen kuin muutkin, että joskus stressaannun ja ärsyynnyn arjen asioista: melusta, laskuista, kasaantuneista tekemättömistä hommista, huonosti nukutusta yöstä tai ihan vain omista ajatuksistani. Samalla olen tällä viikolla onnitellut itseäni siitä, että olen oppinut hyvin keskittymään ihan omiin juttuihini, sellaisiin, jotka ovat juuri minulle tärkeitä. Vaikka maailma huutaisi minulle, että minun pitäisi olla toisenlainen, minä ajattelen, että olen itselleni velkaa sen, että teen ihan niin kuin sydän sanoo.

Ei se ole sinulta pois. Kuten personal trainerini minulle punttisalilla sanoi ja ihan oikein tällä viikolla:

Turpa kii ja tee.

Kai sinäkin voit keskittyä omaan juttuusi?

Lentosuukkoja. 😘






2 kommenttia:

  1. Onni on sitä, että voi vilpittömästi iloita tutun tai ystävän onnistumisista ja tietää, että hän on läsnä myös kun vastoinkäymiset tulevat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaista on todellinen ystävyys, ajattelen.

      Poista