keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Miksi mentaalivalmennusta?

ASIAA MENTAALIVALMENNUKSEN PAINOPISTEALUEISTA



Olen miettinyt niiden asiakkaiden kirjoa, jotka varaavat minulta ajan henkilökohtaiseen mentaalivalmennukseen. Tai oikeastaan olen ajatellut heidän asioidensa kirjoa. Tällaisia asioita asiakkaani kanssani ratkovat:


TAVOITTEET
ura
urheilu
yrityksen johtaminen
työllistyminen
-> Miksi maali ei synny?

ITSETUNTEMUS
identiteetti
arvot
elämänilon löytäminen

STRESSI

IHMISSUHTEET
parisuhde
perhe

TAVAT

ITSETUNTO JA ITSELUOTTAMUS

KESKITTYMINEN

JÄNNITTÄMINEN
esiintyminen

KRIISIT, TRAUMAT

KOULUKIUSAAMINEN

SEKSUAALISUUS

MASENNUS

SYÖMINEN
painonhallinta
syömishäiriöt


Edelleen 95 % uusista asiakkaistani tulee puskaradion kautta sekä ryhmäkoulutusten että yksilövalmennusten osalta. Myyn tai markkinoin omaa osaamistani sosiaalisen median tai blogini lisäksi aniharvoin. Pyrin vain aina antamaan asiakkaani asiassa itsestäni sen 100 %, mikä minusta irtoaa. Yksi motoistani on, että en halua, että asiakkaani maksaa minulle turhasta.

Tällä hetkellä olen valtavan kiitollinen siitä, että yrittäjänä tämä on jo toinen kesä putkeen, kun minulle virtaa koko ajan uusia ja vanhoja asiakkaita.

Ai milloin minä lomailen? Silloin, kun haluan. Minä istun mutakakulla lempikahvilassani Lempissä silloin, kun haluan. Minä nukun pitkään silloin, kun haluan. Treenaan, kun haluan. Ja välillä teen töitä yötunneille asti. Koska minä voin.

Kiitos taas ja vilpitön halaus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti