sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Laatuseksistä en tingi

ASIAA OMAN (HUIKEAN) SEKSUAALISUUDEN KUNNIOITTAMISESTA

Arkiyönä kännykkäni piippaa. Miespuolinen kaverini viestii:
Anna mulle.
Sitä samaa hän oli pyydellyt jo baarissa viikkoa aiemmin.
Minä:
Et sä rakasta mua. Sori.
Hän:
Juu.

Ja asia oli sillä selvä. Kohteliaisuussyistä en viestinyt, että kun en minäkään millään rakasta häntä niin kuin seksisuhteessa minun hyvä olisi, mutta minut ihan hyvin hahmottavana miehenä hän varmasti ymmärtää asian.

No hard feelings.

Kohta on vierähtänyt taas kuukausi ilman seksiä. Välillä olen hyppinyt seiniä pitkin ja tanssinut tuskissani kotona yötä myöten. Usein olen rakastellut itseni kanssa ja oppinut matkalla taas jotain uuttakin.

Tarjontaa on ollut. Yritin hommata itselleni rakastajankin. Tämä kyseinen mies oli tehtävään valmis ja puhuimme jo pelisäännöistä. H-hetken lähestyessä en pystynytkään, mikä ei sinänsä yllättänyt minua yhtään. Tiesin, että minulla ei ole häntä kohtaan mitään tunteita. Ei sellaisia nainen miestä kohtaan -tunteita, joita ilman seksistä ei kanssani tule yhtään mitään. Ei ainakaan sellaista loistavaa ja kaikkeni antavaa, jota vähempään en yksinkertaisesti voi tyytyä. Väärässä asetelmassa saatan jäätyä jo alkumetrille kuin kuollut kala.

Ja minä olen oikea delfiini.

Viime yönä tutustuin baaritiskillä fiksuun mieheen, joka vartioi alkoholitonta juomaani, kun kävin välillä tanssimassa. Palattuani lattialta viimeisen kerran näytin hänelle lattialla pyörineen mielestäni "tosi ällöttävän" miehen, joka oli yrittänyt koko ajan lääppiä ja päästä iholle. Fiksu mies katsoi tuota miestä ja sitten minua,  ja minä ajattelin hänen heti komppaavan. Mutta ei. Sen sijaan hän peitti avokämmenellään pääni sivun hellästi painamalla kättään tukkaani vasten. Sitten hän katsoi minua lämpimästi silmiin ja sanoi:

Voi sua pientä. Sulla ei varmasti ole helppoa meidän miesten kanssa. Täytyy olla tosi vaikeaa.

Ehehee. Nauroin episodia kotiin asti.

Superseksuaalisena naisena elämäni menee kyllä nyt niin, että jos ei tunnepuolta puhuttelevaa seksisuhdetta elämääni tule, vähempäänkään en voi tyytyä. Sitten ollaan ilman ja tehdään tästä keväästä ja kesästä ihan villisikamaisen hauska ja toimiva juttu, muilla tavoin.





1 kommentti:

  1. Tiedän mitä tarkoitat...vähempään ei voi tyytyä.

    VastaaPoista