maanantai 7. joulukuuta 2015

Päivänvalossa

ASIAA SUORAVIIVAISUUDESTA



Radio Aallon Sami Virtanen twiittasi Coldplayn ja Tove Lon biisistä Fun. Erehdyin kuuntelemaan sen, ja taas kävi niin, että totuutta ei pääse pakoon. Biisi kertoo erosta, kysyen siitä, mikä oli vääjäämätöntä, kuitenkin näin:

But didn't we have fun?
Don't say it was all a waste
Didn't we have fun?
From the top of the world
Top of the waves

Viime viikolla kiteytyi lopullisesti se, että jos mies ei voi suudella minua vaikkapa Tampereen Hämeenkadulla keskellä kirkasta päivää (voi se olla harmaa ja ankeakin), hän ei ole yksityiselämässäni minua varten. Niin yksinkertaista.

Meillä oli hauskaa, ei epäilystäkään, mutta hetken joudun nieleskelemään. Salaisuuksissa eläminen ei ole minua varten. En myy itseäni kuin kauppatavaraa.

Yhtä vähän minusta on mielistelemään ketään työelämässä, jotta saisin jonkin kaipaamani homman. Osaan olla hassu ja letkeäkin, mutta jos puhutaan työasioista, I mean business. Reittä pitkin en yhtäkään työtä itselleni tarvitse, thank you very much.

Mieluummin olen iloinen ja onnellinen, koska olen vapaa kaikesta, mikä ei päivänvaloa kestä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti