keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Mitä taivas vastaa?

ASIAA LUOTTAMISESTA

Pian on vuorokausi kääntynyt jouluun.

Olen ollut onnellinen. En ole stressannut joulua, en ole stressannut elämää. Olen avosydämin ottanut vastaan sen, mitä elämä minulle antaa. Teen ne valinnat, jotka ovat minun käsissäni, sydämeni mukaan. Katson sitten, mitä taivas vastaa. Luotan prosessiin.



Me kirjailijat voimme hakea apurahoja. Kyllä minä olen hakenutkin. Mitään koskaan saamatta. Menin taas nukkumaan, lohdutin itseäni jo valmiiksi: Älä, Minna, pety, jos ei taaskaan mitään, kun Suomen tietokirjailijat ry. ilmoittaa päätöksensä. Seuraavana päivänä huomasin apurahan osuneen kohdalleni. Se on kohdistettu seuraavan tietokirjani kirjoittamiseen, ja kirjoitan tuota intohimoa käsittelevää kirjaa ensi vuoden. Se tulee kohdalle, mikä minulle kuuluu. Nöyrä kiitos. Ennen kaikkea kiitos tunnustuksesta työlleni.

Jätin ekan kolumnini. Siitä tuli säkenöivä kiitos toimituksesta. Se on luettavissa ensi kuussa ilmestyvässä arvostamassani lehdessä, ja siitä lisää myöhemmin.

Teen asiakastyötä myös tapaninpäivänä. Sydän sanoi, että kannattaa vastata asiakkaan kutsuun.


Kaunista joulua teille, 
ihanat työni seuraajat, asiakkaat ja ystävät! 
Ilman teitä tätä yhtälöä ei olisi. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti