tiistai 2. joulukuuta 2014

Rakkaus edellä

ASIAA USKOSTA JA REHELLISYYDESTÄ

Yksityisimmät asiani puhun vain läheisimmille ystävilleni. Olen blogissani avoin ja puhun rohkeastikin asioista, jotka ovat minulle tärkeitä ja lähellä sydäntäni. Laitan itseäni likoon, ja se on minulle ihan ok. Haluan johtaa esimerkilläni suomalaista kulttuuria avoimempaan suuntaan.

Kerran eräs rouva lähti hakemaan blogistani kovasti tietoa viikko toisensa jälkeen. Koska hänen käyttämänsä hakusanat olivat hyvin tarkkoja, jäi kävijäseurantatilastoihin hänen tilanteestaan ja henkilöllisyydestään paljon tietoja. Hän pyrki hahmottamaan oman elämänsä asioita sen kautta, millainen minä mahdan olla ja mitä olen elämästäni kertonut. Jos olisin voinut, olisin kertonut hänelle, että aina voi soittaa minulle suoraan. Blogiani jatkuvasti penkomalla voi tehdä itsensä hermoraunioksi kuvittelemalla tarinoita, joista vain yksi voi olla totta. Uskon siihen, että totuus vapauttaa. Lupaan, että kertoisin totuuden, mutta en välttämättä kaikkea – vain oman osuuteni.

Minulta on kysytty, miten kävi sen 25-vuotiaan kanssa, josta viime blogipäivityksessäni kerroin. Voin vain vastata, että parhain päin. Niinhän elämässä aina lopulta – isossa mittakaavassa  voi luottaa, että nopassa on juuri se luku, jonka kuuluukin olla, jotta pääsisimme omassa henkisessä kehityksessämme eteenpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti