maanantai 4. elokuuta 2014

Naisen voima ja villi vulva

ASIAA JUMALATTAREKSI KASVAMISESTA



Ostin kesällä kansainvälisen muotilehden, koska sen kannessa oli ihana Keira Knightley. Lehti tarjosi yhden kesän sykähdyttävimmistä kokemuksista. Monta sivua juttua New Yorkin seksiworkshopista, vain naisille tarkoitetusta koulutuksesta. Viikonlopun aikana naiset tarkastelevat sukupuolielimiään, näyttävät ne myös toisilleen, antavat niille nimen ja masturboivat samaan aikaan, kukin saaden orgasmin omalla ainutlaatuisella tavallaan ja myös uusilla tavoilla.

Hätkähdyttävää? Kyllä.

Ja niin ihanaa.

Workshopia vetää kahdeksankymppinen nainen, joka on tunnettu jo 1960-luvun seksuaalivallankumouksen aikaisista opeistaan. Workshopiin osallistunut toimittajanainen kertoi jopa järkyttävistä kokemuksistaan viikonlopun aikana, mutta kirjoittamansa jutun lopuksi hän tunnustaa tunteneensa itsensä hyvin onnelliseksi ja hyvin voimalliseksi nimenomaan naisena tuon viikonlopun jälkeen.

Voit olla varma, että minäkin nimesin oman vulvani sitä hyvin kuvaavalla nimellä pian jutun lukemisen jälkeen. Jokaisen naisen vulva (ei mikään kurjasti nimetty emätin ja pelkkä vagina, vaan myös häpyhuulet ja klitoriksen käsittävä upea vulva) ansaitsee sitä hyvin kuvaavan nimen. Suosittelen lämpimästi, että jos olet nainen ja sinun jalkojesi välissä on todellinen tähti, annat sille sen arvoisen nimen.

Olen tänä kesänä tehnyt paljon töitä tulevan kirjani kanssa ja hoitanut myös onnellisuustasoani. Olen käynyt lenkillä ja treenannut sopivasti. Olen nostanut elinvoimaani melkoisella arsenaalilla superfoodeja, vitamiineja ja hivenaineita. Olen ottanut hallittuja riskejä ja tehnyt juuri mitä olen halunnut. Jos olen halunnut sanoa ei, en todellakaan ole sanonut kyllä. Olen kävellyt Helsingin katuja niin lyhyessä hameessa ja nahkasaappaissa päiväsaikaan, että epäilin ihmisten pitävän minua prostituoituna ja yhden miehen pelkäsin jo horjahtavan vastakkaiselta jalkakäytävältä. Olen oppinut erottamaan vastaantulevien ukkomiesten syttyneet katseet, jotka he yrittävät piilottaa vaimoiltaan, mutta minäkin osaan hymyillä sisäänpäin ja antaa vain silmieni pilkahtaa.

Olen kaikista koetuista suruista ja raskaista taistoista huolimatta tai ehkä juuri sen takia ollut ylpeästi minä, ja tanssinut sydän auki jonkun kaataessa jääpaloja pitkin hiestä märkää selkääni.

Olen kirjoittanut kirjani valmiiksi, ja jokaisesta 131 liuskasta olen helevetin ylpeä. En ole antanut millinkään verran periksi peloilleni, vaan olen ladannut esikoisteokseeni sekä älyni että sydämeni palon. Tällä kerralla täällä ollaan vain kerran ja sokka on irti, ja sokan irrottamista toivon jokaiselle, joka kirjani tulee lukemaan. Tiedän mitä haluan ja mitä en halua, ja toimin sen mukaisesti. Syksyn uutiseni eivät lopu kirjaani, mutta muista projekteista kerron lisää myöhemmin tässä kuussa. Toivon, että sinäkin tiedät mitä haluat tai ainakin mitä et halua, ja toimit juuri sen mukaisesti. Jos tavoitteet ja toiminta ovat ristiriidassa, lopputulos jää yleensä kauaksi tavoitteista.

Ihanaa se on, olla herkkä, itkevä, tunteva, älykäs, seksuaalinen, rohkea ja omaa elämäänsä valloittava nainen, jossa todella asuu oikea jumalatar, villistä vulvasta puhumattakaan.

Ja kesä? Säätiedotuksen mukaan se jatkuu.


Kirjani Miksi maali ei synny? Henkistä kuntoa pelaajalle on kaupoissa marraskuussa 2014.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti