lauantai 26. huhtikuuta 2014

Kaunis ja kuuma suhde

ASIAA SYISTÄ JA SEURAUKSISTA

Aamulla heräsin ja sydänalassa heilahti. Olen keskellä intohimoista rakkaussuhdetta, jossa olen oppinut toisen tavoille. Minä hoidan oman osuuteni niin kuin innokas alamainen mutta aina saantipuolella, ja suuri rakastajani Elämä hoitaa oman osuutensa.

Pelisääntöjä on ollut vaikea oppia ja siihen on mennyt pitkän aikaa. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä  ole edellytys kaikille.

Jotta Elämä rakastaisi minua tuloksellisesti takaisin, on minun pitänyt oppia HEITTÄYTYMÄÄN unelmieni tielle. Siihen olen tarvinnut paljon ROHKEUTTA. Rohkeus on löytynyt, kun Elämä on kouluttanut minua niin kovalla kädellä, että tiedän ettei ole enää mitään todellista pelättävää. Samalla olen oppinut NÖYRYYTTÄ. Olen suuri ja silti vaalin sisälläni asuvaa pientä hämeenlinnalaista lettipäistä tyttöä. Olen oppinut pitämään myös ENERGIAVARASTOISTANI huolta. Ravinnon laatua ja ravinteiden määrää olen viime aikoina nostanut reippaasti ja se näkyy ja tuntuu. Ikä on tekosyy väsähtämiselle. Olen harjoitellut AHKERUUTTA kuin työhevonen. Jos huolet valvottavat, alan aamulla tehdä reippaasti asioita, joihin tarttumalla on illalla muutama huoli vähemmän.

Elämä on uskalias seikkailu tai ei mitään, totesi Helen Keller, lapsesta asti kuuro ja sokea.
Elämä on aarreaitta, joka odottaa löytäjäänsä, sanoi joku blogiini jättämässään kommentissa. Tuota kommenttia toistan usein.
Ei tänne ole tultu kärsimään, kertoi lehdessä Juti Jari Kurrin sanoneen. Muistutan tuota vähän väliä koulutuksissani.

Facebookissa Hannu kertoi hauskasti postaukseni yhteydessä mitä hän on oppinut ahkeruuden merkityksestä:
En mie tiiä. Mie oon uuninpankolla maant ja joka viikko lotont ja eurojakpotit tehnt. Kauhiast mie vaan ihmettelen ko ei oo minkäänlaist menestyt tult, vaik mie näin kovasti oon yrittänt.
Paljon on pitänyt veden virrata ennen kuin olen oppinut. On pitänyt selättää monta raskasta kokemusta ja väsymyksen aihetta. Eikä tämä ole tällä selvä, vaan oppitunnit jatkuvat ja toisia ihmisiä tarvitsen koko matkani ajan. Mutta suureen rakastajaani Elämään luotan niin, että olen valmis heittäytymään sydämeni ohjaamana ja paljaana siihen, mitä sillä on minulle annettavaa.

Näin elämä parhaimmillaan minulle sanoo:


Hi my name is
Whatever you call me
So let's get undressed
Cause you look a little lonely
I'll make you scream, I'll make you laugh
Cover your body with my autograph
So let's get undressed
Cause I wanna see you naked






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti