perjantai 7. maaliskuuta 2014

Ilman sinua, no niin

ASIAA VASTUULLISESTA HYVINVOINNISTA



Nyt tuntuu elämä kauniilta.

Aamulla herättyäni katsoin ympärilleni ja kysyin itseltäni: "Jos tämä olisi elämäsi viimeinen päivä, mitä tekisit toisin?"

Olen tuskaillut pitkään henkilökohtaisen asian kanssa. Välillä on ollut helpompaa ja sitten on taas tuskan aalto iskenyt.

Viikko sitten aloin tuntea, että nyt olen pääsemässä pullonkaulasta läpi ja uusi vaihe on selvästi alkamassa. Näen edessäni portaan, jota kohti kasvan hyvää vauhtia.

Eilen oli kumma päivä. Asiakkaan lähdettyä huomasin avonaisesta läppäristä, että ystäväni oli postannut Facebookissa linkin biisiin Jos sä tahdot niin. Vain huomasin sen, ja suljin läppärin. Kävelin K-kauppaan, ja lyhyellä matkalla sinne huomasin, että kyseinen biisi soi reippaasti päässäni. Ostin kaupassa pari pientä juttua ja maksaessani niitä kassalla kaupan kaiuttimista kajauttaa Jippu suurilla keuhkoillaan "Jos sä tahdot niin..." Sanoin kassaneidille, että tämä biisi soi juuri päässäni matkalla tänne ja hän ilmeenkään rävähtämättä katsoi minua syvälle silmiin ja kysyi: "Ja mitä se mahtaakaan tarkoittaa?"

Twitter-kaveri Sami viesti asiasta näin:
Hector kertoi mulle kerran ko. laulusta, että halusi kirjoittaa kaikkien aikojen rakkauslaulun.

Niinpä niin. Olen pyytänyt anteeksi. Kaikki, joita rakastan, myös tietävät sen.

Jos tämä olisi elämäni viimeinen päivä, kastelisin vielä kukat ja sanoisin monta kertaa taivasta kohti kiitos.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti