lauantai 14. joulukuuta 2013

Sieluni puhuu ja minä kuuntelen

ASIAA SISÄISESTÄ ÄÄNESTÄ


Kirjoitan blogiini vain silloin, kun sisälläni palaa. Joskus sisällä palaa, mutta kaikkea ei kerrota.
 
Olen tämän vuoden aikana kiinnostunut valtavasti siitä, miten sisäinen lapseni eli sieluni haluaa minun elävän. Olen kuunnellut itseäni. Seurauksena olen karsinut pois vanhoja, tyhmiä sääntöjä. Olen mennyt pelkoja päin ja niiden läpi. Olen jättänyt vähemmälle huomiolle ihmisiä, joiden kanssa taajuudet eivät enää kohtaa, ja olen rakastanut enemmän itseäni ja läheisiäni. Olen huomannut, että rakkaus kasvaa rakastamalla.

Haluan panostaa sekä fyysiseen että henkiseen kuntooni.  Punttisali ja lenkkipolut vievät aikaani. Kauniit ja seksikkäät alusvaatteet tekevät minut onnelliseksi, tai joskus niiden puuttuminen, ja annan myös jatkossa naiseuteni näkyä.

Haluan tehdä enemmän mielekkäitä töitä ja vähemmän rutiinihommia. Kirjoittaminen tulee viemään enemmän aikaani, koska siihen on sisäinen palo. Aion tanssia paljon ja myös tämän rakkaaksi käyneen Rammsteinin biisin rytmissä. Kun biisi alkaa, sydämeni syttyy ja pian hiki virtaa.




Suomi on pikkusieluisten maa, ja pikkusieluiset kyttäävät mielellään toisten tekemisiä. Omalla tiellä kulkeminen herättää joskus perättömiä puheita, mutta niiden puheiden vanki en ole.

Joskus olen kysynyt taivaalta: "Do I look like I give a fuck?"
Taivas pyörittää päätään.
"Didn't think so", sanon ja jatkan tielläni ilman nitroja.

Suomessa harva uskaltaa olla oma itsensä, koska pelkää huonosti voivien mielipiteitä.  Se on kuitenkin varmaa, että kuolinvuoteella voi todeta, että muiden ihmisten mielipiteiden mukaan ei kannata omaa elämää elää.

Mielikuvitukselle olen antanut yhä suuremman sijan elämässäni. En ole haasteiden vanki, vaan muokkaan elämääni energiallani, ajatuksillani, mielikuvilla ja valinnoillani koko ajan haluamaani suuntaan. Tulokset  tuntuvat onnellisuuden kasvuna.

Jos joku olisi sanonut, että rakastan ja saan niin paljon osakseni rakkautta kuin mikä on tänä vuonna toteutunut, olisin pitänyt häntä harhaisena. Joka aamu, kun puen ylleni seksikkäät alusvaatteet, rakastan itseäni. Joka ilta, kun puhun itselleni kauniisti ennen kuin nukahdan, rakastan itseäni. Joka kerta, kun tuen toisia ja annan heille tunnustusta, rakastan heitä. Joka kerta, kun rukoilen rakkaideni puolesta, saan enemmän kuin annan.

Toivon, että löydät sielusi kutsun ja rohkeutta tehdä juuri itsesi näköisiä valintoja. Koska silloin elämä alkaa tuntua todella hyvälle ja täytyyhän ihmisen elääkin.

Tällä tiellä jatkan myös 2014. Palkinto on hintaa suurempi, se on varma se.


P.S. Koska olen tänä vuonna saanut elämääni jumalaisia miehiä, odotan lisää samaa ja syventyvästi myös jatkossa. En enää pelkää pyytää mitä haluan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti