maanantai 2. joulukuuta 2013

Kaikki on auki

ASIAA ERILAISESTA KOLMIODRAAMASTA

Seuraava teksti on subjektiivinen kuvaukseni, eikä välttämättä vastaa kenenkään toisen, tilanteeseen liittyneen, kokemusta.

Päädyin syksyllä yllätykselliseen ja ihmeelliseen kolmiodraamaan. Tilanteessa oli mukana minä ja kaksi miestä, joita molempia olen rakastanut ja rakastan syvästi. Rakkaus heihin on erisävyistä, eriluonteista, mutta molempia olen rakastanut sydämessäni niin kuin nainen miestä, enkä hetkeäkään vaihtaisi pois. Molemmat ovat ristiriidoista huolimatta kohdelleet minua kuin prinsessaa, toisistaan tietäen, minua aina ihmisenä kunnioittaen.

Elämä voi olla tosi ihmeellistä ja yllätyksellistä, täynnä hienovaraista universaalia ohjausta. Kummankaan miehen kanssa en seurustele enkä mahdollisesti tule koskaan seurustelemaan. Olen vuoristoratatunteiden keskelläkin tuntenut eläväni täysillä, syvästi kiitollisena osakseni tulleesta rakkaudesta. Kyyneleet ovat virranneet, mutta virta vie ja sen suunta on eteenpäin.

Kuten muusikko Jukka Törmä minulle tänään heitti spontaanisti elämästä puhuessamme: Kaikki on auki.

Tunteisiin ei kuole, rakkauteen ei kuole ja elämä on tarkoitettu elettäväksi. Kun päästämme irti siitä mikä ei ole hallinnassamme, elämä tuo eteen juuri sen, mikä on meille tilaustyönä valmistunut.

Loistavaa musiikkia terveen irtipäästämisen sävyihin tarjoaa James Bluntin uusin albumi Moon Landing.




1 kommentti:

  1. Hyvin tehty Minna. Olisin halunnut kuulla enemmän tarinaa. Olet osoitti suurta rohkeutta avaamalla sydämesi. Jim

    VastaaPoista