perjantai 24. toukokuuta 2013

Kiitos sinulle ja sinulle

ASIAA KASVUPROSESSEISTA

Viime viikkoina olen saanut blogistani runsaasti palautetta eri väyliä pitkin. On tullut kiitosta, tositarinoita rakastumisesta, surusta ja luopumisesta, kysymyksiä ja valtava määrä tukea. Palautetta on tullut erityisesti naisilta, mutta koskettavassa määrin myös miehiltä.

Kevään aikana olen jakanut elämääni, ensin hampaat irvessä, sitten jo antautuen ja mielelläni. Olen sen seurauksena kohdannut paljon uusia ihmisiä ja sellaisia ihmisiä, jotka olisivat jääneet vieraiksi, ellen olisi ollut valmis jakamaan ja kohtaamaan. Pidän näitä kohtaamisia ihmeinä, jotka tapahtuvat vain silloin, kun avaan sydämeni ja annan muiden nähdä itseni sellaisena kuin olen. Kun olen puhunut rakkaudesta, olen saanut osakseni rakkautta.

Kiitos teille kaikille. Kiitos erityisesti sille ihmeelliselle miehelle, joka soitti minulle lopputalven iltapäivänä ja singahti kuin lempeä ohjus suojausteni läpi muutamassa tunnissa. Me puhuimme samaa kieltä ja en koskaan aiemmin ollut tuntenut kenenkään miehen kanssa sellaista henkistä yhteyttä. Minä menin kovin sekaisin ja nyt on helppo asialle jo naurahtaa, kun pelit on pelattu ja jäi jäljelle vain rehellisyys. Se kokemus päätti yhden liian pitkäksi venyneen luvun elämässäni ja sysäsi minut vaiheeseen, jossa yksikään päivä ei ole ollut tylsä tai seisahtunut.

Osaan vain kuvitella, miten outoa hänestä on ollut joutua tällaisen prosessin "kohteeksi", melkein oudon naisen vielä oudommassa blogissa. Toivottavasti tämä kaikki voi palvella myös hänen kasvuaan ja elämäänsä.

Kirjoitan tätä seinäjokelaisessa lounasravintolassa ja tunnen tunteiden koko kirjoa. En ole pystyyn kuollut vaan elossa joka säikeellä.

Olkaa rohkeita, vaikka pelottaisi. Eläkää ja olkaa rehellisiä. Se kannattaa. Olen elävä esimerkki.

Tässä vielä nimimerkiltä Kati palautteena tullut linkki Erinin biisiin:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti