tiistai 16. huhtikuuta 2013

Vitutus Maximus viimeistelee kirjan


ASIAA SITOUTUMISESTA JA TOIMINNASTA

Aloitin pari viikkoa sitten urhean kuntokuurin lankkuineen, askelkyykkyineen ja muine ponnisteluineen. Äsken tein koiran kanssa pitkän lenkin pururadalla, mutta kas kummaa, harvinainen synkkä pilvi pääni sisällä ei jäänyt edes sinne. Sellainen voi olla Vitutus Maximus, joka ei usein tule käymään, mutta lähietäisyydeltä on kovin ikävä vieras.

Parhaita lääkkeitä Vitutus Maximukseen ovat toiminta, toiminta ja toiminta oikeaan suuntaan.

Olen ollut niin uppoutunut sovittuihin koulutustöihin syksystä asti, että lähes kokonaan kirjoittamani kirjan viimeistely on jäänyt. Oletin, että tammikuu tuo tullessaan rauhallisemman työjakson, mutta kävikin ihan päinvastoin. Töitä on ollut enemmän kuin olen ehtinyt tehdä, ja siitähän ei mentaalivalmentaja/yrittäjä voi olla kuin tosi ilahtunut.

Nyt minä sitoudun. Heinäkuun loppuun mennessä kirjani on valmis. Työstän sen ajattelua koskevat osiot uusiksi, kirjoitan vielä pari lukua ja hion sen sellaiseen kuntoon, että sinä saat siitä mahdollisimman paljon hyötyä.

Usein minulta kysytään hyvää kirjaa monenlaiseen haastekohtaan, mutta en pysty suosittelemaan mitään yksittäistä teosta, joka kattaisi riittävän hyvin ydinasiat. Nyt lupaan sinulle sellaisen. Se on minun vastalääkkeeni tämän päivän Vitutus Maximukseen ja siihen, että rakennan enkä jauha paikallani ja siihen, että minä palvelen sinua hyvin sillä, mitä minä osaan.

Seuraavaksi vielä askelkyykyt ja lankut erään lätkäjoukkueen moneen voittoon siivittäneen biisin tahtiin.





P.S. Enää ei vituta. Olen siis oikealla suunnalla.





1 kommentti: