perjantai 19. joulukuuta 2008

Kiitos ja joulua!

Tämä blogi on löytänyt uskolliset lukijansa, ja uusia lukijoita ilmaantuu eri suunnilta joka päivä. Olen seurannut kävijätilastoja ja tuntenut kiitollisuutta kaikista niistä mahdollisuuksista, joita meille kaikille elämässä vielä on.
Vuosi on ollut huikeaa matkaa myös itselleni, ja olette rikastuttaneet elämääni monin tavoin:
Olen kiitollinen kurssilaisesta, joka kirjoitti palautteessaan, että nyt hän kuulee taas sisäisen äänensä kuin kauniin sellon soiton.
Olen kiitollinen tavasta, jolla olen päässyt tutustumaan urheilijoiden maailmaan.
Olen kiitollinen lehtien toimituksista, joissa kirjoittamani jutut ovat saaneet aina positiivisen vastaanoton.
Olen kiitollinen siitä, että olen työssäni nähnyt monen ihmisen venyvän uusiin näkökulmiin oman mielensä sisällä.
Olen kiitollinen siitä, että olen saanut jakaa itkujanne ja nauruanne.
Olen kiitollinen siitä, että olen nähnyt, miten tärkeitä asioita hyvinvointi ja mielenhallinta ovat myös miesten maailmassa.
Olen kiitollinen siitä, että ehkä jossain on aina joku, jota asiani koskettaa ja joka saa siitä avun.
Olen kiitollinen siitä tuen määrästä, jota olen saanut. Tukea on tullut valtavasti. Kiitos kaikille.
Ennen kaikkea tunnen vieläkin liikutusta, kun muistan vuoden varrellani tapaamani urheiluvalmentajan, joka kääntyi puoleeni luennon jälkeen. Hän sanoi: "Sanoit jotain, mikä kolahti todella kovaa." Puhuimme muutaman minuutin, tunnelma oli tiivis, kuulin ison palan ihmisen kasvutarinasta. Kirjoitin hänelle muutaman sanan ylös, hän kätteli ja katsoi suoraan silmiin. Olisin voinut itkeä jälkeenpäin, niin paljon minua kosketti hänen halunsa voittaa haasteensa.

Niin kauan kuin haluamme haasteemme voittaa, niin kauan on toivoa.

Sydänlämmintä joulua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Heips Minna!

    On ollut piristävää ja antoisaa lueskella blogiasi niin hyvinä kuin hieman harmainpinakin päivinä. Ihailen periksiantamatonta positiivisuuttasi, jota meihin lukijoihin haluat juurruttaa :)

    Sydämellistä Joulua Sinullekin!

    VastaaPoista
  2. Kiitos tuesta! En tiedä olenko aina periksiantamattoman positiivinen - tiedän vain, että voimme itse valita, miten asioihin suhtaudumme. :-)

    VastaaPoista